Medlemsskab

Medlemskab af Foreningen for Shireavl i Danmark

FÆLLESKAB • VIDEREBRINGELSE AF AVLEN • UDBREDELSE AF KENDSKAB TIL SHIREHESTEN

I Foreningen for Shireavl i Danmark - også kaldet Shirehest.dk er vi stolte af et super godt fællesskab på tværs af landet, vi mødes med godt humør til generalforsamlingerne og i det private. Vi holder flere arrangementer og shows som er fantastisk hyggeligt og lærerigt. Der er desuden også hjælp at hente hvis man er i tvivl om passet på sin hest, eller om avlen på en udenlandsk shire er god. Vi har mange garvede folk i foreningen.

Om medlemsskab i Foreningen for Shireavl i Danmark

Vi er en ikke statslig organisation, som ønsker at udbrede kendskabet til Shire-hesten via seriøs og målbevidst avl.

Som medlem af Foreningen for Shireavl i Danmark får du;

Indflydelse på Generalforsamlingerne

Adgang til de danske dyreskuer

Et fantastisk godt sammenhold

Kontigent for 2021

1 medlem - kr. 400

1 passiv medlem - kr. 150

Familiemedlem (ægtepar) - kr. 600

Ønsker du at melde dig ind, kontakt da Chanet Lindstrøm Madsen og oplys navn, adresse, mail og telefonnummer, via kontaktboksen nederst på siden, eller på tlf. 23719587.

Vi glæder os til at byde dig velkommen som en del af fællesskabet!